16 Nisan 2013 Salı

"2" Buçukluktan mesaj var!

Cinsiyet, yaş, kültür, ırk hiç bir şeyin ayrımını yapmadan hepinize kocaman bir merhaba...

Ben "2" Buçukluk, 

Ne mi yapıyorum? 

- Yemek yapıyorum... =)

Çok da ilginç bir şey değil, öyle değil mi. Ben ne bu işin eğitimini aldım, ne bir yerlerde gördüm, ne de büyük ustalardan ders aldım. Kısacası bu işi mutfağından, yani kendi mutfağımdan öğrendim. Bu güne kadar yaptığım veya kendimce uydurduğum farklı lezzetleri ailem, eş dostla paylaştım, tabi ki deneme yanılma yöntemiyle. Ama hep güzel tepkiler aldım. Ve anladım ki, yemek yapmak bir sanat değil, bana göre bir aşk... Çünkü her yemek yaptığımda tıpkı bir sevgiliye duyulan aşk gibi heyecanlandım. Bu da bu heyecanımla ortaya değişik lezzetlerin çıkmasına sebep oldu. Ve aldığım bir kararla bu lezzetleri sizlerle paylaşmak istedim. 

Ha bu arada dipnot, aman aman bir bütçeye sahip olmanıza hiç gerek yok, bende sıradan bir mutfağa sahibim. Tabi başlıca kurallarımız var. Az yapıp öz ve lezzetli yapmak maharet. =) Ve tabi ki yemeği yapmaya başlamadan önce muhakkak aç olmalısınız ki iştahla yemek yapabilesiniz. Mutfakta olmazsa olmazınız, sevgi, merhamet olmalı, bunun sonucunda Allah`ın izniyle yapamayacağınız hiç bir şey yok. Biz bu arada yemek yaparken sizlerle sohbet edip fikir alış verişlerinde bulunabiliriz. Şimdilik bana katlandığınız için çok teşekkür ederim, görüşmek dileğiyle sağlıklı, merhametli ve sevgiyle kalın...





Not:

Unutmayalım ki evrendeki tek canlı biz değiliz. Diğer canlılara saygılı ve merhametli olmalıyız ki, doğru insan olabilelim. Bu sebeple, artık yemeklerimizi lütfen sokak canlılarına küçük bir tas ile veriniz. Eminim hepimizin evinin, işyerinin yakınında mutlaka bir sokak hayvanı vardır. Unutmayın, tıpkı bizi yarattığı gibi yüce Rabbim onları da yarattı. Biz insanoğlundan hiç bir çıkar gözetmeyen bu hayvancıklara biraz sevgi, biraz merhamet her insanoğlunun içinde olmalı UNUTMAYIN...







1 yorum: